Σάββατο 23 Απριλίου 2016

ΠροσοΧή στη Βιτσένζα

Καλησπέρα, σε όλους τους φίλου του Bet.Tora !!
Να 'μαι και πάλι εδώ, μαζί σας. Προσδοκούμε ένα πολύ κερδοφόρο Σαββατοκύριακο, το οποίο διαθέτει χιλιάδες αγώνες σε όλον τον κόσμο, αλλά στο κουπόνι βρίσκονται περίπου τα 200-300 παιχνίδια. Απόψε, βρήκα μια 5άδα, αλλά μόλις πήγα να τη βάλω μου είπαν πως το ένα από αυτά είναι φραγμένο. Ο λόγος για το παιχνίδι της Μπαρτσελόνα με τη Σπόρτινγκ Χιχόν. Γι' αυτό και θα σας δώσω τα 4 από τα 5 παιχνίδια μου. Πάμε να τα δούμε:

Ώρα 19:00, ΒΙΤΣΕΝΖΑ - ΣΠΕΤΣΙΑ, κωδικός 2306: Παιχνίδι που το θέλουν και οι 2 ομάδες, η κάθε μία για διαφορετικό λόγο. Δε θα είναι κάποια έκπληξη το Χ, αφού και οι 2 αυτές ομάδες, νομίζω, βολεύονται με τη... μοιρασιά. Επιλογή μου, αποτελεί, το Χ τελικό (2.80).

Ώρα: 19:30, ΣΑΛΚΕ - ΛΕΒΕΡΚΟΥΖΕΝ, κωδικός 2330: Ομάδες με επιθετικό τέμπο, σε κάθε τους παιχνίδι, και σύμφωνα με την προϊστορία και τα σκορ, είναι η σειρά του 2-2, τώρα. Δεν είμαι εγώ, όμως, για να δίνω σκορ, οπότε πάμε με μία πιο ασφαλή επιλογή. Πάμε με το Over 3.5 (2.60).

Ώρα 23:00, ΜΟΝΤΡΕΑΛ - ΤΟΡΟΝΤΟ, κωδικός 2385: Πολύ δυνατή μεσοεπιθετικά οι γηπεδούχοι, ενώ και οι φιλοξενούμενοι με Μπράντλεϊ, Άλτιντορ και Τζιοβίνκο, δεν πάνε πίσω... Δε θα πάρουν ρίσκα από την αρχή, λογικά, αλλά αυτό που με οδηγεί στην επιλογή μου είναι η προϊστορία. Δείχνει Over 2.5 (1.80) και πάω με αυτό.

Ώρα 23:05, ΕΪΜΠΑΡ - ΛΑ ΚΟΡΟΥΝΙΑ, κωδικός 2395: Αδιάφορη η γηπεδούχος, λίγους ακόμη βαθμούς θέλουν οι φιλοξενούμενοι για να εξασφαλίσουν τη σωτηρία. Όταν είναι αδιάφορη η Εϊμπάρ και παίζει στην έδρα της, τα παιχνίδια της πάντα είναι ανοιχτά. Λογικά, θα δούμε γκολ και από τις δύο πλευρές, εδώ. Πάμε με το Over 2.5 (1.80).

Σύστημα: 3-4 > 1.25 ευρώ

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου