Σάββατο 23 Απριλίου 2016

Η τύχη του πρωτάρη, λένε...

Καλησπέρα στ' αλάνια μου !!!

Επιστροφή ξανά, μετ΄από πολύ καιρό, στην ενεργό δράση. Υπήρχαν κάποια μικροπροβλήματα με το blog, αλλά κι εγώ, γενικά, είχα κάποια προβληματάκια στον οικογενειακό μου τομέα. Απόψε, είμαι και πάλι εδώ, για να μοιραστώ το μονό ποντάρισμά μου μαζί με εσάς. Εδώ και πολύ καιρό παρακολουθώ το μπέιζμπολ και έχει αρχίσει και μου αρέσει. Θα πάω με ένα παιχνιδάκι από μπέιζμπολ, στο οποίο και ποντάρω για πρώτη φορά στη ζωή μου. Θα είναι και η τελευταία ; Θα δείξει... Λοιπόν:

Boston Red Socks - Houston Astros [03:10]: Βίοι αντίθετοι οι περσινοί με τους φετινούς Houston Astros. Πέρυσι, έκαναν.. θραύση, αλλά φέτος δεν έχουν πολύ καλό ξεκίνημα, καθώς βρίσκονται στην τελευταία θέση (ισόβαθμοι με τους Twins). Στην απέναντι όχθη, βρίσκονται οι καλύτεροι από αυτούς Boston Red Socks, αλλά για τις δυναμικότητές τους η μέχρι τώρα πορεία τους είναι μέτρια. Το καλό γι' αυτούς είναι πως ο Wright, που ανεβαίνει στο βουναλάκι στα 2 προηγούμενα παιχνίδια, έχει πραγματοποιήσει πολύ καλές εμφανίσεις (και οι 2, όμως, κατέληξαν σε ήττες), δεχόμενος μόλις 4 runs, 2 σε κάθε παιχνίδι. Ελπίζω, απόψε, να πάρει run support και να κερδίσει το Boston, αν και σε αυτό το ματς δε θα υπάρξει κάποιο εύκολο σημείο.

Εννοείται με πολύ χαμηλό ποντάρισμα, για πρώτη φορά σε μπέιζμπολ, θα επιλέξω τη νίκη των Boston Red Socks, που το βλέπουμε στην απόδοση του 2.25.

~Οι αποδόσεις είναι Stoiximan~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου